perjantai 24. joulukuuta 2010

Potentiaalinen dementikko jo nuorena.

Ensiks haluisin ilmottaa, että mulle oli kiltisti paketoitu se adapteri muiden lahjojen joukkoon, ja siks en päässy fiilisteleen joulua jo eilen, vaikka mun piti.

Toisena haluisin ilmottaa, että kyselyn päiviä on jäljellä pari, ja voin luvata että toteutan niistä jokasen joka on saanu ääniä :-----D

Ja kolmantena haluisin kertoo että oon ihan mielettömän ilonen teistä kaikista lukijoista ! Teistä näkyvistä tossa sivussa ja niistä jotka lukee kertomatta sitä, ootte kaikki ihania ♥ Sillon ku alotin ni ajattelin että ei kukaa kuitenkaa rupee lukee, ja teitä on jo 13 + näkymättömät! ;D





Haluisin esitellä teille mun.....seinän? Tunnen kyllä itteni tosi design-stylistiks (tai jotai) ku oon tehny tämmöstä :D
Tää on kohta valmis, siinä on jo 70 valokuvaa. Ihan vielä ei oo kattoon asti. :) Mitäs pidätte, onko ittellänne samanlaista ideaa kotona?
Ja sit päästäänki sit fiilistelee joulua.










Haluun toivottaa rauhallista joulua kaikille ♥

Palaan varmasti muutaman päivän sisällä joululahjojen merkeissä,
♥lotsmo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?