sunnuntai 26. joulukuuta 2010

"Pakollinen joululahjapostaus"

Khehe, postailen taas vähän liian tiuhaan tahtiin, mutta...voivoi. Päätin nyt olla massaa ja postata mun joululahjoista kun kaikki muutkin tekee nii ;D Ei vaa, mun mielestä on oikeesti kiva nähä mitä muut saa lahjaks. :) Jees tästä se lähtee!


On varmaan vaikea tajuta tän jälkeen, mikä mun tuleva ammattini on. ::DD
Noi Silhouetet on koululta palkkio mutta laskin nekin joululahjoiks :)
Muut tavarat on kavereilta, porukoilta ja kummitädiltä !
Oon ihan rakastunu tohon Four Reasonsin vahaan ja lakkaan, tuoksuu ihan MAHTAVALLE !
..On kyllä sen hintastakin :D


Ajai, olin 4 kuukautta karkkilakossa, ja voin kertoo että oon syöny sen ajan edestä jo nyt karkkeja. Sain mun pakolliset joulufazerinat, jee!<3
Ton Fazerin sinisellä rasialla on hauska tarina. Meillä on käyny niin kauan ku muistan joku soittamassa ovikelloo aatonaattona, ja sit sieltä on löytyny vaan suklaata. Niin kävi tänäkin vuonna!
 Noi "Onnen nappulat leidille" on mun siskolta, ja oon kyl saanu paljon onnee ku oon syöny niitä kourallisen !
Ja tollaset ihme vitamiinikarkit on yheltä kaverilta, ja ne on ihan mahtavia !!! Ne ei oo mitää "perus joulukarkkeja" ja siks tykkäänki niistä<3


 
Sain myös huulirasvaa JOKA EI AIHEUTA RIIPPUVUUTTA :D Niin siinä paketissa sanottii! Ihanan tuoksusta suihkugeeliä ja käsirasvaa löyty myös!
Ja pinsetit, joidenka "välissä" on valo ... Jollaki on taas välähtäny. :D


Siskolta sain myös stabilot, jotka tulee kyl käyttöön, varsinki nyt kun pitää tehdä parit koulujuttukansiot!
Toi IHANA kaulakoru on Sonjalta, ja luultavasti laitan sen jo tänään kaulaan!
Kynttilätuikkukippohässäkkä on mun toiselta kummitädiltä ja se on kans aika söpö. :)


No, viimesenä, ja mun lempparilahjana on kyllä ehdottomasti Annin ostamat 2 Graffiti-lakkaa ja kauan haaveilemani Konad-paketti !!!! Ajattelin että kokeilisin tehä videopostauksen tosta Konadista, katotaa mitä tapahtuu ..


Paketeista löyty myös pari leffalippua (meinasin kirjottaa peffalippua, hihi o.o?) ja jonkunverran rahaa. :)

Lähetään Annin kanssa reissuun huomenna, kohti Helsinkiä! Voin kertoo että rahaa kuluu ja kamera varmaan kuluu yhtä paljon ;D  En jaksa odottaaaa !
Mitenkäs teijän lahjat? :)

♥lotsmo

3 kommenttia:

  1. Mäkin haluun kyllä ehdottomasti noita graffiti nails-lakkoja, toi vaaleenpunanen ihan huutaa mun nimee ;) Muutenkin näytti kyllä tosi kivoilta sun lahjat, noi kynsijutut ja konadit varsinkin aaah.♥

    Mäkin oon kyllä ollu vissiin superkiltti kun sain niin paljon kivoja lahjoja! Varsinkin kaikki ihanat vaatteet oli niin sydämellisesti tervetulleita mun vaatekaappiin ;D

    VastaaPoista
  2. NOITA LEFFALIPPUJA EI SIT KÄYTETÄ JOS TOI VETO EPÄONNISTUU, MUISTA SE!!!! NE PITÄÄ ITE MAKSAA TAI EN ALA OLLENKAA :DDDD

    VastaaPoista
  3. Hanski, miks mua ei yllätä että sait lisää vaatteita? ;D ja aaw, toi vaaleenpunanen olis kyllä ihan sun näkönen! :D mulla on ikävä sua !! :(

    ja joel: XDXDXDXDXDXDD yllättääkö että nauran täällä.. mä just suunnittelin että mennää viikonlopun leffaa ja viiden jälkee ni liput on puolet kalliimmat mitä normaalisti .. ja sit käyttäisin ton 8)

    haha ei vaa tokitoki mä meen rahalla, mullahan on varaa!

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?