keskiviikko 22. joulukuuta 2010

Marmorointi

Oon kipeenä. :( Flunssaa, kurkkukipua ja lämpöö. Välillä jalat ei kanna ja pyörryttää.

Otsikko on siis Marmorointi. Tästä vois päätellä monia, mutta puhutaampa taas kynsistä! Olin maanantaina kaupungissa parin ystäväni kanssa, ja keskustelimme kynsien marmoroinnista vedessä. Se kuulosti tosi jännältä, ja päätin etsiä youtubesta videoita, ja kokeilla itse. Tuloksista ei ole edes kuvaa, koska yritin yli 7 kertaa, ja kerran onnistuin yhteen kynteen, vahingossa. Mutta jotta saisitte itse perehtyä tähän ja jopa onnistua, linkitän tähän muutaman kohdan, joiden avulla voitte harjoitella. Salla löysi mun kautta marmoroinnin, ja sallan avulla te saatte tietää lisää marmoroinnista täällä. Jos teitä ei kiinnosta ohjeet vaan haluatte nähdä lopputuloksen, käykää täällä. Ja jos ette jaksa klikkailla, teidän onneksi lisään pari videota juutuubista :) Toi toka video on ehkä jopa aloittelijalle helpompi.




Jos teilläkin menee tää yhtä huonosti kun mulla, niin kokeilkaapas sitten marmorointia ILMAN vettä. Itelläni oli käytössä Seppälän Wild and Crazy-lakkaa, ja se kuivui ihan liian nopeasti, joten en onnistunut ilman vettäkään. Tässä kuitenkin aika pienehköt ohjeet siihen. :)

Nyt rupeen väsään mun kynsiin kukkia, jos onnistuisin edes niissä!

Ja kertokaa, jos onnistutte kummassakaan, ja jos ootte kirjottanu blogiin siitä niin linkittäkää mulle niin voin kateellisena kattella niitä kuvia! :D
EDIT.

Lupailin mun kaverille että laitan kuvaa niistä mun kukista kynsissä. Mutta, kun ne oli kuivunu vartin ni menin sohaseen ne johonki ja sit ne ei ollukkaa enää kukkia .. 

Ja tossa on mun ainoo onnistunu marmorikynsi !! Ootteko ylpeitä musta?

Ja tossa on viel mun "lehmäkynnet" eli valkonen pohja ja mustaa graffitilakkaa.

Hyvää joulun odotusta, 2 yötä..
♥lotsmo

6 kommenttia:

  1. Hei pakko kysyy et mikä parturi-kampaaja puolelle on pisteraja tampereella ku kenties opiskelet sitä alaa ja tampereella ? :)

    VastaaPoista
  2. joo, opiskelen. :) Mutta en tampereella vaan valkeekoskella. Hain kyllä tampereelle toisena, ja viime vuonna pisteraja oli sinne 28. Valkeekoskelle oli 26. :) Voi olla että pisterajat vaihtelee pisteellä parilla, mutta tuskin tampereella ainakaan korkeemmalle. (en kyllä usko luvata sitäkään) :D

    VastaaPoista
  3. Hehee ootinkin jo noita kuvia ;) toi marmorikynsi näytti onnistuvan! nice! :)
    t.vilma

    VastaaPoista
  4. mut se oli ainoo :( enkä uudestaan yritä! :D

    VastaaPoista
  5. mitä sä hihittelet täällä :D TIEKKÖ ONNISTUIN TÄNÄÄN YHTEEN KYNTEEN !!!!

    - en siis toki vastaa myöhässä ...

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?