tiistai 14. joulukuuta 2010

"iiiik ihanat viikset sulla!"

Khehee. Eräitten ihmisten innoittamana olen kattellut vähän aikaa  stand up-komiikkaa ja oon vaa nauranu. Oikeesti ei naurata. En tiedä koska kykenen taas valokuvaan ja laittaan kuvia koneelle ihan normaalisti, joten taitaa päivitysten väli vähän venyä. On niin typerää kertoo "koko viikosta" koska eihän mulla oikeesti oo ees asiaa koko viikosta?! Oon shoppaillu paljon joululahjoja ja löysin mun kauan kateissa olleet sormukset !!! Oon viettäny eräänlaisia pikkujouluja johon laitoin vähä parempaa päälle ja oon myöhästyny kerran bussista, ja kerran heränny 10 minuuttii ennen ku pitäis lähtee :D Tänään olin sit testailemassa eräälle kaverille kampauksia sen joulutanssiaisiin :) Tästä se lähtee!

ps, hyvää joulua kaikille

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?