sunnuntai 19. joulukuuta 2010

helppo elämä.

Oon oppinu kaikkea uutta tällä viikolla.
Oon myös tehny kaikkee "uutta" tällä viikolla.

 Tehtii koulus jotai sikarumaa nutturaa.

Ja sit piti soveltaa lettikampaus, kaikki rupes värkkää jotai ranskalaista ja me Emren kans tehtii tollane sikaruma kampaus! naurattaa vieläki.

Yks päivä tehtii Nikin kans ruokaa, toi oli ihan MIELETTÖMÄN hyvää !! Teen sitä tänäänki :---)

Leivottii myös pipareita, ja meillä ei ollu kaulinta. Sit käytettii pulloo :)

Tuloksena oli sit päättömii possuja, ja mun mielestä toi muistutti vähän Nikiä.


 
Sit oltiinki lähössä sinne hyytävään ulkoilmaan.


Oon myös shoppaillu kaikkee ALEsta ennen joulua !! Suuriapieniä löytöjä. :) 
Löysin H&Mltä tollasen ylisöpön pussukan, jota oon kattellu jo pitkään. Sen oikee hinta oli 4,95, ostin sen eurolla !! En kyllä vielä oo keksiny sille käyttöö..







Seppälästä löysin tollasen söpön kaulakorun, joka ei oikeesti näytä ees kivalta mun kaulassa :D Mut se makso 60 senttiä, en ymmärrä.

Samaan hintaan bongasin myös tollaset korvikset, jotka nekään ei näyttäny hyvältä enää korvassa :) Nyt haaveilen toisista Seppälän korviksista ..

Oikeella näätte sitten ton kyselyn, vastailkaapas siihen niin tiiän millasta rupeen keksiin :P Saan muuten joku päivä EHKÄ sen adapterin kameraan , jeeee.


Teen tässä illemalla varmaa postauksen mun joululahjatoiveista,
siihen asti,
♥lotsmo


2 kommenttia:

  1. Lottis oot himo shoppaaja: "ostin seppälästä korvikset ja sit ne ei ollukkaa kivat, ostanpa toiset" :)) ja noi on kivan näkösiä noi piparit vikassa kuvassa ♥ Jaa toi kuva jossa oot menossa pihalle jonkun kans niin sun hiukset on kivat siinä 8D

    VastaaPoista
  2. :D:D älää nyy, noi on oikeesti aika tyhmät :( Toi vika kuva on nikin ottama. :) ja annika oli laittanu mun hiukset siin kuvas, kiitos :D

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?