keskiviikko 8. joulukuuta 2010

en keksi otsikkoa.

Oon työharjottelussa, tai oikeastaan työhön tutustumassa parturi-kampaamossa? ja oon mun kummi-tädin luona, eli ihan tuttu paikka. :) Eilen tosiaan rullailin permistä ja pesin kauheella työllä peilejä. Tänään purin sen permiksen, se oli ihan hirvee afro, ja sit kokeilin siihen muutamat kampaukset. :) sit kastelin sen sillai että siitä tuli ihan suora XD ja sitten poistin noin 50 kampausrullasta hiuksia. Se oli ihan hirveetä puuhaa! Onneks vastapainoks kokeiltiin vähän uutta mun hiuksiin: 


Toi pinkki on tottakai suoraväriä, eli se ei pysy kun muutaman pesun. 8( haluun sit sitä lisää jee !!

Mitäs pidätte?


ps. en tykkää tästä ulkoasusta yhtään, täytyy taas muokkailla!

7 kommenttia:

  1. mäki tykkäsin siit vanhast! mut mun kommentti ei tullu :< mut kyl tää uuski on aika jänskä ja kiva :)

    VastaaPoista
  2. joo ja varmaa sul tulee koko ajan lukioita >8( mistä sä niit repäiset? ;o

    VastaaPoista
  3. mä vaihdan tätä minkä kerkiän :D:D mä tykkäsin eniten siitä oranssista, mut kappas kun hukkasin sen kuvan, varmaan poistin ...

    ja mun lukijat, ööö ... mä en kans tiiä? :D mutta siistiä silti!

    VastaaPoista
  4. mä tykkään! ja paljo! :----)♥ hii tänää nään sen iha livenä ;>

    ps. lottis kummitäti, ei kummi-täti. ANTEEKS OLI PAKKO XD

    VastaaPoista
  5. ooh kiitos ja niin näät ! mun pitäis ite olla 17:10 ässällä XD kummitäti? OKEI. tietäisitpä vaan mun ja yhen kaverin yhdyssanavirheistä...

    mm: "söin tänään katkarapu lohi keittoo"

    ...XD

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?