lauantai 25. joulukuuta 2010

Auttakaa mua!

Ooh, 14 lukijaa, siistiä!

Mun blogi on varmaan aikalailla teijän käsissä tällä hetkellä, eli tarvin apua! :D

Niin, oon kyllästyny mun ulkoasuun ja haluisin taas vaihtaa sen, onks mitää väri/muoto ehdotuksia?

Ja on muuten viimenen päivä vastata tohon kyselyyn!

Mä lupauduin tekeen joka aiheesta postauksen, joka on saanu ääniä, ja tehän sitten kiltisti ootte äänestäny jokasta ....

Tarvisinki sit hjelppiä, et millasia postauksia? Se on ihan teijän käsissä, vinkkejä vinkkejä!

Kynsipostaus on aika selvillä, teen Konadin käytöstä ainakin :) Mut sit hiuspostaus, valokuvauspostaus yms, mitä te haluatte? Minkälaisista aiheista? Laittakaa vaikka anonyyminä viestiä koska tehän sen saatte päättää :D Tyhmiä ehdotuksia ei ookkaan..

Ja sit se aihe, minkä takia oon tässä hakannu päätäni seinään. Me keksittiin päähänpisto mun kaverin kans: Me ollaa vegetaristeja kolme viikkoo. Ei lihaa, kanaa, kalaa eikä liivatetta. Eipä tässä muuten mitää, mutta haluun tehä sen kunnolla, ja tarvin ne proteiniit yms mitä saisin lihasta. Tarvisinki nyt vinkkejä, onks kukaa koskaa teistä kokeillu vegejuttuja? Oon aika pulassa..Niinku on mun kaverikin (hehee) joka luultavasti lukee tän ja naureskelee mulle ja mun avuttomuudelle..

Jotta virkistäisin teijän mieltä laitan muutaman jouluaattokuvan tähän vielä :)

Leikin tonttua.

Joittenkin mielestä en näytä tässä yhtään itteltäni, omasta mielestäni näytän ihan noidalta. Onks jouluna noitia?

Ja loppuun vielä minä ja siskoni, joskus yön pikkutunneilla :D


Mutta kiltit, nyt kommenttia kehiin!

5 kommenttia:

  1. Soijassa on paljon proteiinia, ja oikein maustettuna maistuu jauhelihalta. Soijarouhe on myös halpaa. Sitä voi laittaa sellaisenaankin vaikka jugurtin sekaan. Paitsi te ette varmaan syö maitotuotteitakaan? Mut siis siitä voi tehdä vaikka makaronilaatikkoo.

    Proteiineja saa myös proteiinijuomista ja -patukoista.

    Sit ite syön paljon porkkana -ja pinaattilettuja. Ja nyt joulun jälkee viittii vielä syödä porkkanalaatikkooki. Ööm ja vegepitsa on aika helppo ite värkkäillä. Myös kasvisosekeittoa, pinaattikeittoa ja hernekeittoa kannattaa syödä. Hmm ja mitäs vielä.. Kasvisrisotto ja kasvislasange on hyviä vaihtoehtoja sit jos haluu tehä jotai ite ja panostaa vähä.

    Tässä nyt jotai mitä ite syön ja sillai :)

    VastaaPoista
  2. okei, luin jostai netistä että soijarouhetta sais jostai terveyskaupoista ja olin iha et aaapuaaaa :D kyl me syödää maitotuotteita, ollaa niinku lakto-ovo! ;)
    mä en tykkää pinaattiletuista.. :D PINAATTIKEITTOO !!!! JEEEEEEEEEEEEE <3
    ja toi kasvisrisotto kuulostaa oikeesti hyvältä, vaikka kammoksun keitettyjä ja paistettuja vihanneksia ..

    VastaaPoista
  3. No ihan prismasta mä oon rouhetta ainakin ostanut :D Ja jos syötte munia ja maitoo nii eihän teillä oo mitää hätää! Eli voitte leipookin kaikkee!

    tässä vielä vinkkilinkki: http://www.kasvikset.fi/Suomeksi/Asiakkaille/Ravitsemus/Kasvisruoka/Lakto_-ovo_vegetaarinen_ruokavalio

    Siistii ku ihmiset ees välillä vähentää lihansyöntiä :)

    VastaaPoista
  4. Mä olin ihan paniikissa viel eilen illalla että luovutan kokonaa ja en varmasti suostu mutta sä sait muhun uutta puhtia ja nyt oon iha fiiliksissä! :D ooh toi sivusto on sikahelmi!!

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?