keskiviikko 10. marraskuuta 2010

"Olis paratiisi meillä täällä näin"

Oon vähä hämilläni. Olin äskön iha onnessani, kaikki taas luistaa niinku pitäiski. kopkopkop, tässä käy viel huonosti :( Nii, mut tän päivän fiilistelybiisit !

ftp://

'>ftp://

Oon ihan rakastunu noihin biiseihin, toivottavasti joku ymmärtää! Onks kukaa muu kuunnellu koskaan the goo goo dollsia? :)

Meil on ollu koulus ihan tylsää, meil on vaa jotai koulutuksii ja tylsiä matikan tehtäviä ja perjantaina ei koulua :-----D ei mulla oikeestaa mitää asiaa oo, yritän ruveta taas valokuvaan joku päivä. :(

ja kohta on joulu! JEE !! oon keksiny jo osan lahjoista ;) Ja jos joku ei siis tienny, ni oon ihan hullu ostaan joululahjoja. :D Viime vuonna meni ainakin 100€, luulen että tänä vuonna saman verran. :(

3 kommenttia:

  1. toi slide on ihan ylihyvä biisi, kuuntelin sen ekaa kertaa joskus empon kans ja fiilisteltii ja aaa tuun siitä niin hyvälle tuulelle! :--)

    VastaaPoista
  2. Musta tuntuu kans siltä, että empon kanssa oon kuullu sen. :D ton iriksen se ainaki soitti mulle, ja löysin ton sliden ihan sattumalta spotifysta, ja rupesin vaa kiljuu ku tajusin että tiesin sen biisin :D

    VastaaPoista
  3. kyllä tonttu, syytä minua googoo dollsseista <3

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?