maanantai 22. marraskuuta 2010

kaivaudun kuoppaan.

Voin kertoo että perus-maanantai. :) Ostin eilen graffiti-lakan, jee !!! idea on siis se, että alle joku normi kynsilakka, ja päälle sitä graffiti-lakkaa. Mulla on toisessa kädessä turkoosia pohjalla ja toisessa pinkkiä. Valkosta graffitia päällä. Ainoa ongelma on ehkä siinä, että en jaksa valokuvata, koska mulla on ihan hirvee päänsärky, ja mulla särkee silmää?! Ni sit bongasin kuvan googlen avulla, jos joku ei viel tajunnu.

Haaveilen kaikista muistaki ihmeellisistä kynsijutuista, mut ne varmaan jääkin haaveeks.

Mulla olis paljon tehtävää, mut ei kiinnosta, vaikka oikeestaan tänäänkin oon vaa istunu dataamassa. ajattelin ottaa itteeni niskasta kiinni viimestään keskiviikkona ja tehä kaikkee mitä pitäis! Mua masentaa myös se, että mulla on eräs kaveri jonka kaa en oo ollu tekemisissä pitkään aikaan ja tänään se sit kysy että lähtisinkö pihalle ja suostuin ni oon täs ny kaks tuntii venaillu sen soittoo :D:D Oon tosi otettu. Sitä paitsi tappelin yhen Aussin kans tossa viikonloppuna, tunnen itteni ihanaks. Oikeesti mun tän päivän asuki oli ihan ruma, mulla alkaa taas kohta vaatekriisi. Huomenna liian pitkä päivä (8-16) mä tuun kuoleen.

2 kommenttia:

  1. Miten toi Graffiti juttu toimii? :--D Oon miettinyt sitä jo pitkään...

    VastaaPoista
  2. moi ja anteeks hirmuisesti kun en oo ehtiny vastaan ! on jo monta kertaa pitäny sanoo että teen siitä postauksen mutta kiire on pitäny mut poissa näistä keskusteluista. :D mut nyt sekin on valmis!

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?