perjantai 5. marraskuuta 2010

I'm like a new person!

En ymmärrä tästä uudesta postaustyylistä mitään! No, ehkä opin vielä. Ja niinku huomaatte, oon muoksinu taas ulkoasua, joka kusee pahimman kerran, ja varmaa kohta pitäis taas saada väännettyä jotai oikeesti hienoo.... :D En oo oikein "ehtiny" kirjottelee mitää, mutta nyt tulee sit parilta päivältä juttua. :) Olin shoppailemassa eilen, IHME. :D Tai siis, oikeesti mulla oli  vihdoin rahaa. Menin katteleen ruskeeta kaulahuivia, meikkivoidetta ja sellasta tooosi hienoo neuletta (stadiumista). Ja mites sit kävikään?


Löysin kaulahuivin, joo, mut HARMAAN. :D Se ruskee ei ollukkaa nii kiva :(

Ja nii, öö FARKUT? :D haaremifarkut !! Oli H&Mssä 10€, oikee hinta 40€ :)

Käytin tosiaa sit meikkivoiderahat farkkuihin, ja meikkivoidetta ei oo ees ton vertaa jäljellä :(

Oon ihan ilonen, että noita ei löytyny ideaparkista, eikä tampereelta. Se olis maksanu 30 euroo, eli olisin kohta vararikossa :(



Tajusin muuten vasta nyt, että HUOMENNA !!!! vähä jänskättää, mutta eiköhän se oo ihan oikein ;) Ollaa huomenna lähössä aika ihmeellisellä kokoonpanolla: Minä, äiti, Petteri, ja joku Petterin kaveri Joel. Petteri ja Joel ei oo koskaan tavannu mun mutsia, ja mä en oo koskaa tavannu Joelia ::DD Tää oli vähä tälläne ekstempporee, mutta eiköhän me löydetä perille asti!

Pelattiin muute tänään koulussa sisäpesäpalloo, onks kukaa muu koskaa pelannu?
Kuuntelen muute Happoradioo, tää on ihana! Pitäis mennä viel kauppaa ostaa huomiseks MANDARIINEJA =)=)=)

♥lotsmo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?