sunnuntai 7. marraskuuta 2010

"I'm going to show you the dark side of love!"

Heräsin eilen aamulla yhdeltätoista. Mulla on ollu viimeks niin vahvat meikit varmaan ylä-asteen alussa? :D Ne oli pelottavat, mut toisaalta jännät? :D Ainoana sen pilas mun silmälasit, mut ne laitoin onneks vasta ku jonoteltii !

Lähettiin siis noin kahen aikaa kohti Valkeekoskee. Tietty muutaman mutkan kautta, kun unohdin huulirasvan ja sitten silmälasit ja pikkusiskoo piti viedä kaverille jne. Noo, napattii sit Petteri ja Joel eräältä bussipysäkiltä, ja matka jatkukoon kohti Helsinkiä! Kun me ajeltiin pitkin Helsingin katuja, Petteri kyseli lempparibiisejä. Noo siinä mietittiin sitten yhessä, ja Petteri sano että sen lemppari on Aftermath. Ei kulunutkaan kun ehkä viis minuuttia, ni se soi jo radiosta!! :D Olipas jännä yhtälö. :> No sit äiti jätti meijät siihen jonon hännille (se jono oli ihan mielettömän pitkä) ja Petteri olis halunnu välttämättä ohitella mut mun empatiat oli liikaa, eikä nekää sit lähteny mihinkää. Äiti oli löytäny jotenki ihmeen kaupalla parkkipaikan jostai, ja tuli sit mukaan jonottaan. Jono rupes kasvaan jo aika suureks, oltiin jopa puolessa välissä jonoa! Me syötiin mandariineja ja käveltii tien toiselle puolelle että päästäis facebookkii :( Ovet aukes kuudelta, mutta me päästiin sisälle ehkä puol seittemän, kun ne otti aina vähän porukkaa kerrallaan. Päästiin mun mielestä hyville paikoille, mut Petterillä oli pakkomielle päästä eturiviin, joten.......Lämppäri alotti soittaan kaheksalta, se oli joku Monday Box, ihan mielettömän hyvä ! Mun mielestä, Joelin ja Petterin mielestä se oli ihan paskaa :D

">

">

No joo, se kuulosti mun mielestä paljon paremmalta livenä, varsinki kun yhessä biisissä se laulaja soitteli huuliharppua ♥ Ja se laulaja näytti Brünolta!! :D

No sit ku oltii siin mun mielestä hyvällä paikalla, niin Petteri ja Joel mietti että koska ne lähtee änkee eturiviin. Olin iha et wtf, jättäkää sit mut tähän yksin, en mä pysty änkeen sieltä. Petteri sit sano, että se ottaa mua kädestä kiinni, että pysyn perässä. Ja voin sanoo suoraan, että voi paska. :D Jossain kohtaa ne päätti lähtee, ja Petteri riuhtasee mut mukaansa. :D:D Petteri juoksee ja rynnii eteenpäin ku hullu, ja kaikki yrittää kampata, talloo, töniä ja kyynärpäätaktiikalla tappaa MUT?!?! Joel tulee siel perässä kans. No sit Petteri pääsee eteenpäin ja mun käsi jää parin tytön kylkien välii, eikä ne päästä irti. Sit mua vaa nauratti. No, jäätii sit Joelin kans siihe keikan ajaks, liikuttii kai kokoajan vähän jonnekki millon mitenki, ja Petteri katos kans johonki :D







Tossa muutama napsastu kuva, voin kertoo että faijan pokkarilla ei saa mitää hyviä kuvia, oon pahoillani.

Keikka sit loppu, porukka huusi vielki et "we want more, we want more!" mutta eipä adamia näkyny :( Pois pääseminen oli ehkä kamalinta. Ne päästi about 15 ihmistä kerralla, kahesta eri kohtaa, ehkä 5-10 minuutin välein? Petteril oli meijän narikkalaput ja mutsi ja mää oltii about vartti ennen niitä ulkona :---D Siel oli MUUTAMA jotka meinas saada paniikkikohtauksen ja pyörtyä ja niin edellee. Sit joltai random tytöltä pyysin vettä ja Joel ja Petteriki pääsi pois. :) Sitten matka kohti Tamperetta, oli ihan mahtavaa!

En saanu Adamin paitaa, se mua harmittaa. :( Mut ehkä ens kerralla! ;D Päivän aikana muuten söin aamulla leipää ja muroja, päivällä puuroo, sit matkalla mandariinin, jonotuksessa yhen mandariinin, ja kaks palaa tonnikalaleipää yöllä. Hirveetä :( No, olin sit vastapainoks äskön mäkissä!

Mun pitäis leikellä Kian hiuksia viel tänää, ja mua väsyttää ihan hirveesti :(

Suuri kiitos Petterille, Joelille ja tietysti äitille♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?