lauantai 20. marraskuuta 2010

familyevening.♥

Yllättääks ketää että mulla oli eilen vapaapäivä? :D Leivoin sit suklaakakkua ja tein ittelleni viis uutta korua jostai ompelulangasta ja joistai koruista mitä löysin laatikoista. :)


Meille tuli käymään myös mun kummi-täti, joka anto mulle tollasen stipendin. :) Mun kummi-täti on paras ♥ ..jos joku miettii tätä meijän tosi läheistä ystävyyttä; sain ite valita kummini kun olin 15. :D


Illalla oli sit familyevening (niinku anni sanoo) eli vietettiin leffa-iltaa vanhalla porukalla; Johannes, Anni, Konsta, Miika ja minä. :) ♥


Iltaan kuului pöytäjalista, paaaljon poppareita, kokista (joka juotii nii nopeesti etten ehtiny ees napsii kuvia) ja kolme leffaa :)


Mun illan asuun kuulu liivi H&M, toppi JC, farkut H&M, liikaa poskipunaa, kiharat hiukset, paljon habaa ja kiva kaulakoru !

Tajuttii Annin kanssa että se oli aina väärällä puolella valokuvissa, koska toi mun käsi on tyylii joka kuvassa :D

Anni ja Konsta joogas, ja muokkasin sit annille housut koska sillä oli pelkät mikrot.. :D


 Superhyper magee kuva!

 Kukaan ei varmaan tunnusta mitä tällä hetkellä tapahtu :D

 Ollaa kauheen valkosia..

Konsta otti ihan mielettömän hienon taidekuvan !!

"MUSTA TULEE MUSLIMI!!"

 Lisää taidekuvia :D

TÄÄ ON NIIN SÖPÖ !!♥♥♥♥

 "Mä otan tälläsen, tälläsen, tälläsen ja tälläsen."

Illan pikkutunneilla.. :D

ja loppuun viel koko porukka !!! :)♥♥♥♥

Tänään sit Tappara - Ilves ja illalla varmaa lisää leffaa! :D
♥lotsmo

5 kommenttia:

  1. Tappara-Ilveksen vika maali oli ihan paras!:--D

    VastaaPoista
  2. hei kuka toi mustahupparine poika tos ees on? näyttää iha törkee tutulta!

    VastaaPoista
  3. Tilsa, mä vaan nauroin, ku Anni oli meijän kans tapparan fanikatsomos ja se kannattaa ilvestä. se vaa selitti jotai ja kaikki rupes vaa hurraa ja mä nauroin. :DD

    Ja Rossu, hän on Johannes. :)

    VastaaPoista
  4. ne on oikeesti mikrot, niinku huomaat kuvasta 3. :) Se vaan näytti niin härskiltä, et muokkasin ne tollasiks 8D

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?