tiistai 16. marraskuuta 2010

Don't stop believin'

En oikein tiiä miten saisin pidettyy itteni ilosena.:D tai siis mullahan on asiat hyvin (jos ei lasketa sitä että en taaskaa jaksanu valokuvailla ja niil on taas avioero) mut nytki särkee päätä ja purjottaa :---) sitäpaitsi mun koulupäivä on ollu pelkkää paskaa, kuinka moni oikeesti saa palovamman harjasta kun föönää hiuksia? :D oon nero! mut leivottii poitsujen kans korvapuusteja ja musta tuntuu että kohta tulee MUUTAMA vihanen soitto kun leikkelin vähä niitten hiuksia. :D:D:DD onneks mua naurattaa vaikka teitä ei naurata. Viikonloppuna olis myös Maata Näkyvissä-festarit, ja mä en oo menossa! :) Tuntuu aika jänskältä. Mut hei laitan tähän loppuu pari tosi hyvää juttua mitä oon tajunnu tänään tai mulle on kerrottu :D

Sä et oo lottis lihava, mut sä olisit kyl tosi ruma jos olisit laiha! -Ystäväni 11v

Tiedän että elän omassa maailmassani - ei se mitään, minut tunnetaan siellä.

Sanotaan että hyvää ystävää on vaikea löytää, onneksi tiedän missä sinä olet.



Ps. meillä on matikan koe huomenna o.o Ja oon ihan rakastunu tähän♥, teijän on pakko kuunnella toi !!

Palaillaan jokupäivä, ♥lotsmo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?