tiistai 2. marraskuuta 2010

Don't let me fall.

Kuvaa ehkä mun mielitilaa. Voisin taas kerran olla ei-ilonen jossain postauksessa. Tätä iloisuutta, kauneutta, parasta fiilistä, on jatkunu varmaa sit vähän liian kauan. Tänään se sit tapahtu: kaikki paska. Näin suoraan sanottuna. Tää ei oo mun päiväkirja, niin en viitti kertoo kaikesta, mutta tuntuu pahalta. Ja harmittaa, ja oon huolissani. Toisaalta v*tuttaa mutta se on taas asia erikseen. Oon myös hukannu mun tumput (tiedän että ajattelle what ever-fiiliksellä) mutta ne on oikeesti aika tunnearvoset ja raha-arvoset ja niin edelleen, eli oikeesti kaivaudun maan alle jos niitä ei löydy. Oon ollu tänää koulussa 8-15, ja lähin viideltä kokkiksee. Meinasin jos bussissa purskahtaa itkuun, mutta vasta kaupassa rupesin itkeen. Oon varmaa ihan sekasin. Sitäpaitsi kuuntelen sellasta musiikkia joka saa mun fiilikset taas iha muualle mitä pitäis.




Auta mua.



Haluisin muute taas uuden mallin tänä mun blogiin, mulla on ollu miljoona eri ideaa mut en osaa toteuttaa niitä! :(

2 kommenttia:

  1. Paskaa fiilistä tääläkin kiitos kysymästä kyllä :s aaaaa hajoo pää tohon kangasalan lukioon ja kaikkiin saatanan lapsellisiin ihmisiin

    VastaaPoista
  2. nonii hyvä etten oo ainoo! mulla kans vähä probleeemo mutta näistä voimme keskustella sitten privana joskus :D

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?