tiistai 5. lokakuuta 2010

you can be like a chameleon.

Oon jotenki iskostunu noihin englannin kielisiin otsikoihin. Ne kuulostaa aina paremmalta ku suomalaiset! Nukuin viimeyönä about viis tuntia o.o katoin kelloo viimesen kerran 01:38 ja herätys 06:15. ei lämmitä :) Ja sen kyllä huomas, näytin niin keharilta aamulla!!


Noi housutki on liian pienet, haluun sellaset adidaksen lökärit :(


Mut meil oli koulussa liiksaa, ja se opettaja on ihan sikakiva! siks liiksasta taitaaki tulla kivaa verrattuna yläasteeseen ;)
Meillä oli hirvee tappelu meijän ryhmänohjaajan kans että monelta päästää, ku se oli vähä kussu hommansa, ja päästinki sit tuntia ennen, luojalle kiitos, koska muuten en olis ehtiny Goldwellin hiusnäytöksee!


Siellä mä näytin vähän vähemmän keharilta! Toi hame on seppälästä, se on mun lempparihame! Ja noilla sukkahousuilla näytän ihan syöpäpotilaalta. :(

Ja tota krhm koska päätin pynttäytyä, laitoin myös mun korkkarit, joilla oon kävelly about neljä kertaa aikasemmin ;D Tää meni taas paremmin kun ennen, mut vieläkään ei hyvin! Noi on ihan sikakivat, mutta arvatkaapas kuka ei osaa kävellä....
Ja jäin juttelee joillekki ranskalaisille bussipysäkillä! Ne kysy multa että onko Celine Dion naimisissa miehensä kanssa vaa rahasta ;D Koskaa ei saatu vastausta :(

Tein muuten äskön jotai radikaalia!


Oon kasvattanu mun kynsiä siitä asti kun koulut alko! Ja tota mites kävi nyt...Toi pikkurillin kynsilakka on mutsin kynsilakkaa, löysin sen sen kaapista ja ajattelin että ooh vähä siisti! Se oli kuitenki ihan paskaa, se lohkeili heti :( Ja sit mutsi tyylii suuttu mulle ku se makso about 15 euroo :------D Ups?

Leikkasin ne sit lyhyeks, paitsi ton pikkurillin!! Värjäsin myös omaks iloks kynnet pinkillä, se on Seppälästä 2,95, ja ihan mielettömän hyvää!

Mulla on noita jonku 8 kappaletta, haluisin viel muutamaa väriä ;D

Mulla oli sit aikaa, ja päätin tehä mun hiuksille jotain. No, sain ehkä kaikkea turhaa aikaan: eli en mitään. Ja mulla on kriisi, laitanko ne samanlailla huomenna??



adios muchachos!!!

3 kommenttia:

  1. Söpö toi vika kuva! Kyllä susta hyviä kuvia saa vaikka koititkin väittää että ei muka sais!! :))

    VastaaPoista
  2. MULLAPA ONKIN ADIDAKSEN KOLLARIT! :)) harmaat. pöllin ne mökiltä komerosta ne on mun ISOPAPAN vanhat :o mut ne on nyt tooosi hienot ! ku maalasin niihi söpöt kuviot, näytän joskus :))

    VastaaPoista
  3. ooooh epäreilua !!!! yritin kans ehdottaa äitille että se ostais mulle sellaset, ja se oli vaa et "jaa." :(

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?