torstai 28. lokakuuta 2010

Wild and Free!

Sanonko vaan että voi apua, Sonjalla on siis 3 kissaa ja 1 koira, ja tässä on tulos. Mä juoksin ympäri niitten olohuonetta näitten eläinten perässä. :D Siitä mustasta kissasta ei oo kuvia, koska se oli nii säikky :( Voin luvata että tää ei ehkä oo viimenen eläinpostaus, ja teitä ei varmaa yhtään kiinnosta nää, mut aaaa ! oon rakastunu :)♥ Mut joo öö ongelmana on se että oon tooooosi pahasti allerginen kisuille :(

Tuuteli nukku !

Toi tassu näyttää aika limaselta :(

Se haukotteli!


Villitsevä katse 8)


"Mä en oo tehny mitään"

Me ei mitenkään edesautettu sitä että toi naru on sen ympärillä.. :D


Väsyttikö? =)

Se katteli ikkunasta pihalle :(


NOI SILMÄT!!!


MOI =)


Ei oikein tiedetä mitä se nuoli o.o


Ooh tuima katse 8)
Ja ps, muuten ollu ihan tylsä päivä, katoin bussiaika-taulut väärin ja nukuin pommiin (en kertonu sitä kellekkää:D:D) ja mulla on kurkku kipee ja hukkasin mun kurkkupastillit ja leikattii hiuksia ja mun ranteet naksuu ja huomenna shoppaileen! moi.
taustalla soi teemaan sopiva musiikki:
'>http://

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?