lauantai 16. lokakuuta 2010

two steps come on.

one step come on, two steps come on, three steps come on.

Mulla on vähän jännä fiilis. Ja mua sattuu hampaisiin.
Mun valokuvaamisesta ei oo tullu yhtään mitään, tai siis on, mut ääää. kiire!!
Asiasta hampaisiin. Mulla on ollu raudat about 10 vuotta? tai siis telaketjut oli ylhäällä 6 vuotta ja alhaalla jonkun 5 vuotta. :---D Nyt joudun pitään vaan yörautoja, ja koska en oo pitäny niitä johonkin kahteen kuukauteen, mun hampaat huutaa hallelujaa ♥
Asioista blogiin. Mun sivu on vaihtanu vähän väriä, jee? :) Ite tykkään, oon jotenkin koukussa tohon lohenpunaseen ja persikkaan! häpeen.
Mulla on nyt syysloma, ja koska kellään muulla ei oo, niin oon vaa lagannu kaikkialla. :) Se on oikeestaan piristänykki! Eilen kuvailtii Annia, ja yritän pari kuvaa heittää seuraavaan postaukseen siitä!
Mun näppäimistö myös narisee, ja siks mulla on oikein-ja väärinkirjotuksia täällä:D
Ja koska haluaisin vielä avautua mun tästä päivästä, voin kertoa teille mun reissailusta!
Lähdin aamulla bussilla Kangasala-Tampere, sit myöhästyin Tampere-Valkeakoski bussista ja venailin puoltuntia. Valkeakoskelle päästyäni lähettiin Sonjan kanssa Valkeakoski-Viiala bussiin! Olipas jännää. :) Meillä on koulussa sellanen portfolio, johonka keksittii Sonjan kans ihan mahtava idea; me spraymaalataan pahvilaatikot!!! Te ette tiedäkkään millanen sotku siitä tuli. :D Mutta voin kertoa, että ne pahvilaatikot oli mahtavia! + Sonjalla on kolme kissaa, ja yks koira, ja ne oli ihania!!! Harmi vaan että oon todella pahasti allerginen kissoille, ja yskin ku jotaki tupakkayskää ja nenä vuosi enemmän ku nuhassa! :(
Ja nyt mua suututtaa. Tässä vois olla miljoona ja yks kuvaa meijän spraymaalailusta ja Sonjan eläimistä ymsyms, nätistä jääkököistä katolla ymsyms, MUTTA, kappas kun olin unohtanut kameran muistikortin kotiin. :----------------) Sitten ei naurattanut enään yhtään. =)
Yritän nyt saada yhtä hyvää postausta aikaseks lähipäivinä, koska haluan kertoa mun uusista ostoksista, hihii.♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?