perjantai 29. lokakuuta 2010

summer, come on!

Mä oon odottanu viikonloppua. Oon odottanu liiikaa viikonloppua! Saan vihdoinkin NUKKUA, NUKKUA, NUKKUA !! ♥♥♥♥♥ Mun piti nähä tänää Annia, ja meijän piti mennä shoppaileen. Siks mulla oli kamera mukana koko päivän, ja siks tästä tulee taas yks niistä kuvapostauksista.....(just mietin jokupäivä, että miten jaksan kirjottaa tätä blogia, ja tää on kolmas päivä putkeen kun kirjotan hirveet stoorit ja 350 kuvaa) Mutta joo alotetaankos sillä, että jälleen turha päivä koulussa. 2 tuntia ruotsia, ja 2 tuntia liikuntaa. =)

Tajusin muute tänää, että mun vaatteet oli iha hirveet, hiukset huonosti ja valokuvista tulee iha hirveitä jos mulla on silmälasit :----D

Ninan piti saada laitettuu hiukset hyvin liiksatunnille :)


Koulun jälkee menin siis Tampereelle, venailtii annin kans joku 20 minuuttia, ja lähettii takasin samalla bussilla Ideaparkkii. Tarkotus oli siis löytää annille talvitakki, ja mites kävikään........ Anni oli löytäny jo tampereelta ilman mua kahet housut :D No, se löysi sit H&Mltä kivan takin, mut päätti ettei osta sitä, jos löytää viel jotai muuta. Me mentii Vilaa, ja voi apua minkä mekon Anni löysi!


Tottakai ku venailin Annia ni kuvailin itteeni.
Tän päivän asuun kuulu:
Liivi H&M
Pitkähianen paita ?????? (tarvin uuden)
Reikänen toppi Gina Tricot
Farkut H&M
Laukku (melkein rikki) joku random kauppa :(
EI ENÄÄ IKINÄ TOTA PITKÄHIASTA JA LIIVIÄ SAMAAN AIKAAN, EIKÄ LIIVIÄ KIINNI !!


Mut uskollisesti mulla oli Reinot jalassa, vaikka eräs keski-ikäinen nainen pari päivää sitten bussipysäkillä tuijotti mua järkyttyneenä ku seisoin sen vieressä noi jalassa :D Ja yks toinen nuori jäppis kans, olin ihan vaa *X_____O*

Ja toi mekko, voi apua :D:D:DD Katottii annin kaa vaa et hyi hemmetti miten joku ikinä vois pitää tollasta, se makso jonku 109€ ja sit päätettii että Anni kokeilee :------------DDD

Se oli pieni, lyhyt ja kaikkea sen väliltä!



No sit tota.......................Käveltii kaikessa rauhassa jonkun uuden liikkeen ohi. Molemmat kattoo sillee oooh, ku kyltissä lukee "tattoos & piercing" Anni sit kysyy et "eiks piercing tarkota lävistystä?" ja olin et juu. Sit se on vähän aikaa hiljaa, ja sanoo "mä haluun napakorun!"


Voi jos tarina olis ollu noin helppo kertoa. :D Me mentii liikkeeseen, myyjä oli toooosi mukava, tai lävistäjä tatuoija ja kaikkea siltä väliltä. varmaa +30 nainen, ei mitää lävistyksiä naamassa, kuulemma pelkkä napakoru, jota ei esitellyt koska oli mekko päällä. :) Annia jännitti, tottakai, ja mä itkin verta, kun en saa lävistyksiä :D Anni sit päätti, että haluaa sen, ja lähettii automaatille. Äkkiä takasin, ettei anni kadu päätöstään.

(Kuva on otettu vasta hesessä, ei se siinä penkissä ollu noin ilonen :D)

Se istu siihen penkkiin, ja mä seisoin vieressä. Se lävistäjä höpötti siin jotain, Anni puristi mua kädestä. En tiiä kumpaa jännitti enemmän, mulla kyllä kiersi veri kädessä. Oltii vähänku synnytyksessä, vaikkakin toivon että niin ei tuu käymään että seison sen vierellä kun se synnyttää. Annilla oli hirveet kauhukuvat napalävistyksistä, ja niin no.. En tiiä kumpi oli pahempaa, se ku mä nään et se ihme tylppä neula lävistää sen ihon, vai se Annin ilme. Hyi, apua. Sit se koru olikin jo siinä. Ei se kuulemma iha hirveesti sattunu, jälkeenpäin kipu oli perjaattees pahempi. Sitä särki aina ajoittain, ja sit mä tarjosin sille heseruoan! ;)

Annin valokuvaustaitoja voi ihmetellä tässä kuvassa, ku oltii idiksen vessassa.

Me käytii myös Faunattaressa, siel eläinkaupassa, ja siel oli tosi söötti lisko, jota valokuvasin, ja sit se myyjä tuli sanoo et "miks sä valokuvaat?" ja olin vaa iha et omaks iloks...? Sit se höpötti et siel seinäl on lappu jossa lukee et valokuvaamiseen pitää pyytää lupa, ja tivas että miks valokuvaan. Yritin selittää, että omaks iloks, muokkaan koneella ja heitän roskii, ei muuta. :D Joten siks en niitä kuvia tännekkää änge, ettei mitää häslinkiä tapahdu :o

Mun on ny viimesen kahen tunnin aikana pitäny mennä nukkuun kokoajan, mut silti mä istun tässä ja kirjotan tätä. Oon oikeesti loman tarpeessa, ehkä pidän vähän taukoo kirjottamisessa :o Huom, EHKÄ, jos kykenen. . . . Mun kameran ja tietokoneen aviokriisi on kai ohi, ne on jotenki sovussa taas, eli en pysty olemaan ilman kameraa missään!

Ja ainiin, Anni löysi lopulta takin Vero Modasta, ja koska ei ollu kokoo idiksessä, lähettii tampereelta ostaa oikeen kokonen, se oli aika söppänä! :)

Palaillaan, ♥lotsmo

1 kommentti:

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?