keskiviikko 20. lokakuuta 2010

PUM.

oon ihan typerä, kaikki on ihan typeriä!! Ootteko muuten huomannu, että ainakun mulla on tälläsii angsti-merkintöjä ni ei oo yhtään kuvia? Ei oo taaskaan! Mua ärsyttää ihan sairaasti, kun en ottanu kameraa mukaan Nintsukan synttäreille (joita vietettiin tänään) koska porukka oli mitä mahtavin ja tehtii hieno kakkukin !! eikä kuvia :(
Mulla on myös kriisi, suuri kriisi. Sellane ihmekriisi. Mua ahdistaa. Okei? Tai siis en mä tiiä sitä fiilistä, mut kokoajan on sellane ragefiilis :( Just katoin tv:stä NCIS LA:ta ja sit se tyyppi vaan sano et "Ajatuksista ei pääse eroon muuta kuin kertomalla ne ääneen." Ja nyt kerron ne täällä ni pääsen niistä eroon♥
Mua sattuu selkään, oon huonossa asennossa. Ja mun kengät tulee kahen tunnin päästä!!! Mulla on vähä laimee fiilis, ärsyttää nii mielettömästi se kamera :( ja huominen, meil on joku ihmekoulupäivä, ja aojghbnmao kaikkee muuta. Mut mä YRITÄN saada jotai ok-postausta joku päivääääääää.

miss ya ! Tai jotai, lottis. :)

Ps, ulkona on kylmää ja pimeetä+sielt kuuluu ihmeellisii ääniä: mua pelottaa. :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?