lauantai 16. lokakuuta 2010

it's gonna be a bumpy ride!

Mä oon järkyttynyt, todella pahasti. Mun musiikkimaku on nykyään hiphoppia? Tai en mä tiiä onks toi jotai tanssimusaa, mutta silti, apua! Ja pahinta on se, että oon jääny koukkuun tummiin miehiin. (kiva jos ootte rasisteja) mutta öö mitä.
Nytkin soittolistalla on:

Mohombi - Bumpy ride
Lazee ft. Mohombi - Do it
Madcon - Freaky like me
FloRida ft. T-Pain - Low


etc. Mua pelottaa tää!!















Asiasta kymmenenteen. Mun blogin kirjottaminen vähän viivästy. :( yritän sillai taktisesti puhua lauantaista, vaikka ollaanki jo sunnuntain puolella! Näytin nimittäin tänään ihan ruotsalaiselta, ainakin omasta mielestäni. :---D Kävin siis torstaina vahingossa Kangasalan Seppälässä, ja huomasin siellä ton söötin puna-valkoraitasen paidan, hintaa oli 5€♥, ja se ihan vahingossa tarttu mun mukaan. :----(♥

Ja niinku kuvasta näkee, ni noi hiukset on ehkä vähän vaihtanu väriä. o.o

Olin tänää yllättävän vaaleissa väreissä, yleensä oon paaaljon tummassa. pelottavaa. :(

Ja sitten päästään aiheeseen josta oon toooosi ylpee!!!!

Muistan aina kun mun entinen paras kaveri (ollaan siis tunnettu 16 vuotta) oli/on edelleen sellane hipahtava, ja sit se aina löysi ittelleen miljoonat tennarit kirppareilta, kun sen kengänkoko on tyyliin joku 37-38! Sit mä en koskaan löytäny mitää,ku mä käytän kokoo 41-42 :( NIIN SITTEN SEPPÄLÄSSÄ !!! oli tollaset mielettömän söpöt varrettomat tennarit (joita oon oikeestikki ettiny!!) JA NE MAKSO 1,50€!!!!!!!!!!! en tajua sitä vieläkää. Sehän oli siis järkevä ostos talvee varten, mutta hihihiiiii!

Ja jos joku kysyy, mitä pelkään eniten maailmassa, pimeetä ja hämähäkkejä!

Tiedättekö millanen fiilis on ottaa ulko-oven kahvasta kiinni ku tollanen verryttelee siinä koipiaan kahen sentin päässä sun kädestä? hrrr..




4 kommenttia:

  1. hyi mä vihaan hämähäkkejä! >_< joo en tiä mikä tää kommentti on :DDD

    VastaaPoista
  2. NO NII'I, ne on ihan sairaita!!

    VastaaPoista
  3. niiin on! hyi hitto! miks niitä pitää ees olla olemassa?? :p

    VastaaPoista
  4. mä mietin ihan samaa :D eiks niitä vois vaa olla jossai sademetsissä.. suomessa on liian kylmä niille!

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?