keskiviikko 13. lokakuuta 2010

I'm feeling fashionable!

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ♥♥♥♥♥♥♥
Oon vaa ilonen. ja kipee :) en pahasti! Mulla alko tänään loma, enkä oo ees ilonen siitä, koska ei mitään tekemistä! Ja mun sisko on sitäpaitsi kipeenä, ni en voi heilua yksin himassa. :( Mutta vaikka oon vähäsen duhassaflunssassanuhassa niin päätin pistää parastani ja löysin ehkä mahtavimman asukokonaisuuden! :D

Toi on ehkä hyödyttömin talvella, mut silti tosi kiva mun mielestä :>
Farkut H&M 19,95 (noita ei sais ees kutsua farkuiks)
Liivi H&M 19,95
Toppi Gina Tricot 9,90 (ja rikki joka paikasta!)

En oikein tiiä miten päin tää kuva näyttäis hyvältä!



Oon koukussa tähän väriin, voi ei.


Niinkuin tarkkasilmäsimmät huomaa, toi koru ei oo aito ;) Odotan innolla että oon vapaa lähtempään pois himasta ja sit saan tehä naamalleni mitä haluan!

Mä olen myös rakastunut......tatuointeihin!
Löysin ehkä mahtavimman sivuston:
http://fuckyeahgirlytattoos.tumblr.com/page/1
Noita sivuja on ainakin 22, ja oon selannut kaikki läpi uudestaan, uudestaan ja aina uudestaan..

Mä ajattelin, että otan tollasen pienen ilmapallon pohkeeseen, sinne iiiihan ylös!



Toi on niiiin mahtava!! Haluun kans tollasen Let it be tekstin niskaan!



Sit ajattelin, että otan sen alapuolelle joko perhosen, tai sit korvan taakse, niinku tossa kuvassa. :)



ps, mä olen pulassa. Ei siitä sen enempää. MUTTA mun isi on kaukana poissa ulkomailla ja soitti äskön, ja kertoi että osti mulle juuri Uggsit! oon nyt enemmän happyhappyhappy♥♥♥ JA mulla on huomenna kampaaja, jeeee♥! toivottavasti ei lähde hiukset päästä :(

♥:llä lotsmo

2 kommenttia:

  1. http://s3.amazonaws.com/data.tumblr.com/tumblr_kr5fj0b5UO1qa7nwvo1_1280.jpg?AWSAccessKeyId=0RYTHV9YYQ4W5Q3HQMG2&Expires=1287162212&Signature=4w2DA4BA6IKnE6AdEwVTE%2BiCJNw%3D

    <3 i love

    VastaaPoista
  2. oooh, toi on kans siisti !! näin kans yhen kuvan missä tyypillä oli kyljessä tollanen, se oli ihan pirun siisti :----D

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?