tiistai 26. lokakuuta 2010

i really made it!

Oon taas koko päivän menny ympäri ämpäri ja niin edelleen, eka koulussa 8-16, ja sitten kokkikerhooon ! Koulussa matikan koe, tylsää ruotsia, keilausta ja hiuksen rakenteesta koe ! oli aika jännää. sit kokkiksessa makaronisalaattia ja jotain ihme mömmöö (mua rupee purjottaa jos ees aattelen sitä) jälkkäriks. Mua purjottaa kyllä jo muutenkin, mut en tiiä mistä se johtuu. :( Muutenkin meni kokkis päin kaikkea mahdollista, kyllä tästä ehkä selvitään vielä joskus.

MUTTA AAAAAAAAAAAAA. Keksin myös, miten saan purettua agressioni johonkin muuhun kuin perheeseen ja ystäviin (tai näihin postauksiin) nimittäin LUOVUUTEENI !!

Sisäkanteen värkkäilin tollasia lintuja!



Etukansi näyttää tolta ;)

Ja tietty sain molemmat sivut täyteen erivärisiä ja -kokosia tähtiä!! :D


Toi on siis meijän projektityö, tai siis ei toi pahvilaatikko VAAN portfolion idea on leikata jonkun hiukset ja tehä kaavat + blaablaa, ja saa ite suunnitella miten tekee sen, joten minä ja Sonja SPREIATTIIN PAHVILAATIKOT ! ja sit tein siihen kaikkee tollasta 8) ja koska oon ihana jaan vinkkini myös teille:








Tarvitset siis sapluunoita, jotka mä ainakin tein ite. :) Tulostin, ja leikkasin, kynsisaksilla:






Tää on roskasta puuhaa, kannattaa varautua. mulla on pöytä ja lattia täynnä paperisilppua. :(






Laitoin sinitarralla pahvilaatikkoon paperit kiinni ja töpötin puhtaalla meikkisienellä KYNSILAKKAA siihe ::D Tuoksu on sen mukanen. :( Voilá!


Ja nyt mä lähden Kaisan kanssa suihkuun, jotta saan sen irokeesin suoraks :( KAISA KUVASSA:

:--------------------D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?