maanantai 11. lokakuuta 2010

I need drugs, more drugs.

moi.
Oon kipee. Ei kuumetta, mut kylmä ja lagaan vaa ja särkee päätä ja nenä vuotaa :(
ei muuta? -ei.
Mä nukahdan kohta pystyyn. Valokuvailin äskön. Itteeni ja muuta. Kiinnostaako? -ei. Kuulostan vähän tylsältä, ja silti mun on pakko julkasta tää. Mä en voi olla niin montaa päivää hiljaa. Voinko? -voin, ja sitä te varmaa toivottekin. :D
Mut jos selitän kaikkee kivaa nyt! Sain eilen vihdoista viimein lämpösuojan, ja mulla on hiustenvärjäys torstaina, jee!
Mulla olis myös muutama koulu juttu tekemättä, vihdoin! Koulunkäynti on ollu nii helppoo tähän mennessä ;)
Ja tiettekö, oon ihan fiiliksissä myös siitä että selitin tänää Sonjalle mun rahankäytöstä !! "jos maksan mun parturin ja mulla on tilillä 40 euroo, oon pulassa. Jos äiti maksaa mun parturin ja mun tilillä on 40 euroo, se on iha ok. Jos mun tilillä on 50 euroo ja maksan ite ni oon iha et yhyy ja jos äiti maksaa ni ihan sama." Kävin sit automaatilla ja.... 65 EUROO?!?!?!?!?! suunnitelmissa olis sit lähtee Annin kaa Helsinkiin parin viikon päästä !!!! Jeeeeeeeeeee :--------------)
Ja jos joku kiittelee luojaa siitä että mulla ei oo hirveetä valokuvaus-päivitystä taas ni se johtuu siitä että mun kamera ja tietokone ovat avioerossa ♥
Ja haluisin nyt vaan nukkuu. :( mut jos meen nyt nukkuu ni sit en saa unta illalla :( Selviänkö ees huomisesta koulupäivästä? Shit!

ps. käytii kattoo tänää koulun kautta leffa Prinsessa! Ainoo hyvä koko leffassa oli Peter Franzén ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?