maanantai 4. lokakuuta 2010

Here is nothing else than stress.

Edes englanti ei suju multa! Mulla on iha hirvee stressi, ja kaiken aijon sitten purkaa täällä. Nytkin mulla soi taustalla Voice, ja mun edessä on kalenteri kun pitäis nähä kaikkia ystäviä joita ei nää koskaan, ja kaikki miljoona monistetta kun koulujuttuja pitäis tehä jotka on nyt jo myöhässä. Ja mun facebook sekoilee, YLLÄTYS, mutta silti, edes tärkeitä asioita ei tuu esille kun se ei ilmota. Ja mun mese pommittaa mua kokoajan, tai siis kun kaikki puhuu mulle _just nyt_! Ei se mitää, yritän tässä sit parhaani ja saada taas iha jees merkinnän!

Mun piti kertoo kuinka kattoin tänää yhen leffan nimeltää Cash Back. Se oli ehkä oudoin leffa mitä oon nähny pitkään aikaan (verrattuna twilighteihin!) mutta silti jotenkin ihan sikahyvä.



Katteltiin Annin kans toi Marley&Me ja 17 Again pe-la iltana-aamuna, ja tota öö..


Marley&Me: +++½, en oikeestaa oo koskaa ymmärtäny koiraleffoja.
17 Again: +++, ainoot plussat sai Zac Efron!♥♥♥♥
CashBack: ++++, Se mies oli sulonen, siin leffas oli oikeesti hauskoja juttuja ja öö juoni oli ehkä mitä idiootein :D

+ Mun sormet on ihan kuoliossa ku oon pyöräilly pitkin Kangasalaa.


Oon syöny tänää kanasalaattia (josta tulee kohta söpö kuvasarja!) JA tossa tunti sitten nuudeleita ja nugetteja. Ja ihan oikeesti se on _säälittävää_! Ja sitäpaitsi mulla on nyt huono olo ku en oo syöny mitää. :(

Oon muute löytäny mun uuden rakkauden, nimeltään Pepsi Max♥

-

Ja jotta tuntisitte mun tuskan niin teen tähän listan mitä mun tähän viikkoon kuuluu:

-

MA: Koulu 12-16, sen jälkeen leffa, jonka jälkeen vien ne makuuniin, siitä kauppaan hakeen ruokaa ja lopulta on kerhonohjaajien kokous ja oon nyt kotona. Ja nyt joudun tekeen kaarevasta leikkauksesta kaavat!

-

TI: Koulu 8-16, illalla olis poikien kokkikerho mutta meillä onkin Goldwellin hiusnäytös jota mennää kattoon porukalla! Siistiä!

-

Ke: Koulu 8-15, illalla Nuorisovaltuuston kokous, lol.

-

To: Koulu 8-12, sen jälkee saan kunnian valokuvata Hannaa, ja illalla on isoskoulutus!

-

Pe: Koulu 10-14, joudun menee kouluun tampereen kautta.. Ja illalla nään pitkästä aikaa Reettaa, ihanaa!



Mun päivän pelasti kuitenkin melkein mun kanasalaatti!

Jonka aineksen koostuu tosi helpoista aineista.. Jos joku kysyy miks ei oo tomaattia: Mä en syö tomaattia :(


Omnomnom kyllä tekin tota söisitte!

Loppuun elämän suuria kysymyksiä:




Miks mozarella näyttää noin tyhmältä?



Miks kurkut hyökkää toistensa kimppuun?



Ja koska oon blondi, en tiedä minkä ihmeen takia OIVARIININ nimi on OIVARIINI? mikä se ees oli ennen?

Päivän pelastaa myös uusimmat hittibiisit jotka teijänki kannattaa tsekata kun on huono päivä!:


- Taio Cruz - Dynamite


- Marina and the diamonds - I'm not a robot


- Rebekka - Wear it like a crown


- Mika - kick-ass






3 kommenttia:

  1. diudiu oon ihan fiiliksissä jo sekä tosta huomisesta kun pääsen tuuraan sua että tosta torstaista♥ mahtavaa ootan torstaita ihan superisti ja mulla on edelleen vaatekriisi ja aaaa! :D ja ps. näyttää hyvältä toi kanasalaatti! kerro mulle sit iskossa et miten se tehää :o

    VastaaPoista
  2. Lottis toi oivariini oli ennen voimariini ;)

    VastaaPoista
  3. Tinkerbell, kiitos tiedosta! :D vaikkakin se voimariini kuulostaa viel tyhmemmältä ku oivariini :( mut tottahan se on!

    Ja Hanna, ton kanasalaatin osaa vaikka unissaa ;) ja huomisen jälkeen et enää halua tuurata mua XD mäpäs oon tsekkailemassa Goldwellin hiusnäytöstä! :P ja et sä sinne valokuvaamiseen tarvi kuin jonku tunikan, hupparin ja takin tms :----)

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?