keskiviikko 27. lokakuuta 2010

Hair is my business.

tota :----D tänään keskiviikkona, eikun eilen keskiviikkona? kuitenkin !!! heräsin aamulla liian myöhään, mun piti lähtee 11:05 koskiin. :) Meillä oli etäpäivä, joten hiihtelin taas sinne tänne tekeen kaikkee! Myöhästyin melkein bussista, koska käväsin kauppaan, enkä ees ostanu mitään kun en ehtiny (:D) Koskiin päästyäni venailin puol tuntia siel pakkasessa Viialan bussia, istuin Viialan bussiin ja kurvattiin yhen mutkan taakse ni se bussi pysähtyy. Olin iha et ööö mitä? NII SE BUSSI OLI HAJONNU!!! Ihan oikeesti, millä todennäköisyydellä Viialan bussi hajoo, kun istun siellä? No sit uutta bussia kehii ja matka jatkuu. Perille päästyäni Sonja tuli mua vastaan, ja käppäiltiin niille ja sit alko se pelottava osuus. Voitte arvata seuraavasta kuvasta mitä tehtiin Sonjalle:





Tässä Sonja on ennen värjäilyä.












Ja tässä Sonja jälkeen. :)









ja kyllä, ette ollu ainoita jotka järkytty. :D Sonja meinas ruveta itkeen, ja mä vaan hihitin. :D Meillä oli pari päivää sitten koulussa sijainen, ja kysyttiin siltä vinkkejä, kun Sonja pitäis saada vaaleeks. Se sano, että pari värinpoistoo ja sit vaan väri päälle, ni hyvä tulee. :) No, ensimmäinen värinpoisto tehty, ja tollanen siitä sit tuli. :D Ite tykkään mielettömästi siitä lohenpunasesta takaraivosta. Siel oli ennen sellanen kirkkaanpunanen "raita". :) Ens viikolla vedetää uus värinpoisto, mut tälläkertaa ei tyveen. :D




Sonja laitteli hiuksiaan ja mä paparazzasin.


Mä näytin kyllä todella parturikampaajalta, hirveet silmäkuopat ja hiukset vaa vedetty pois naamalta. mut oli mulla essu! ;)
Mä lähin Sonjalta bussilla 15:35, ja unohdin sinne viel silmälasitkin. :( Viialan bussi päättikin jäädä amikselle, eli venailin sit puol tuntii jälleen bussia koskissa, jälleen pakkasessa. :) Himaan päästyäni alko sit seuraava urakka: Reetan hiusten leikkaus.


Tää oli siis koulutyö, ja siks tarvittii valokuvaajakin. =D

Ankeraa tupeeraamista. :D:D

Tyytyväinen asiakas ja tyytyväinen kampaaja ;D

Teen muuten vielä eläinpostauksen :---D Kuulostaapas typerältä. Mut Sonjalla on siis 3 kissaa, ja yks koira, ja hihii ette tiedäkkään kuinka pyörin ympyrää niiden olohuoneessa ja sonja katto mua silleen *-______o*

7 kommenttia:

  1. Reetta edustaa kuvissa :'DDDDDD

    -pyrtelö

    VastaaPoista
  2. Reetta edustaa kuvissa yhtä paljon ku mää ;D

    VastaaPoista
  3. EKSYIN SUN BLOGIIIIIIII BUJAKAZAAAAAAAAAA

    JUSTIN BIEBERKI TYKKÄIS<3<3<3

    VastaaPoista
  4. voi kyllä lottis ;D
    ammattimaista jälkee ;) noi välivaiheet on ihania ;) siskolla oli kans söpö aivan punanen vaalennuspohja kun pikkusen laitettiin sen tukkaa... :D Kauheen vaivain se halus nähä sen eteen et saa vaa astetta vaaleemman tukan!! :D

    taru

    VastaaPoista
  5. hahhaa voi kiitos ! =) joo,toivon kanssa että tosta tulee jotain, ens torstaina pitäis laittaa toinen värinpoisto ;)

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?