lauantai 9. lokakuuta 2010

don't worry, be happy!

Tuota..Mä ajattelin aamulla "no, en mä kuitenkaa tänään mitään tee, ni en mä sit kirjota blogiakaan." Ja kappas kun 30 uutta kuvaa päivityksessä.. Ja kaikki alkoi tästä:


Meille oltiin ostettu tollasta leipää, se oli ihan älyttömän söpö, ja kaiken lisäks maistu hyvälle! :)
Antti soitteli mulle sit darrassa ja pyysi mua käymään niillä. Mun piti vaan käydä, mut olinki siellä sit melkein 5 tuntia.. :D Ja sit salperokin tuli, ja otettii paljon turhia kuvia ♥


Löydettii antin pihasta tollanen vaahtera jonka kanssa oli kiva poseerata!♥


Salpero on hyvä poseeraan! :)


yllätin Antin vessasta ku se suoristi hiuksiaan 8)



Tykkään ihan mielettömästi näistä kahesta kuvasta, Antti näyttää niin lutuselta♥
kuolen ku antti ja salpero näkee nää kuvat :----D


Oon aina miettiny, että miten saa ilon irti pelkästään sillä että menee ulos tupakalle :----D


Oon tosi onnellinen että me ei asuta yhdessä :D


Salpero osaa nää poseeraukset!


Tää kuva tulee teijän uniin ens yönä!


Näytän siltä kuin olisin ryypänny viis päivää putkeen, ja mulla ei ollu meikkiä, mut tykkäsin hirveesti näistä väreistä :<


Antti halus ihan välttämättä söpöillä :3


Tää on mun lemppari XDXD ollaa aika kehareita!


Tää ei kyllä oo edellistä parempi :---D


Takapihalla oli söpöjä pyykkipoikia :)


hyi.

Sit ku lopulta pääsin Antilta pois, ku ne lähti salperon kaa johonki bilettää, ni päätin viettää rauhallista iltaa ja tässä tulos:


Noita on vieläkin paaaljon, oon syöny vaan yhden!


Ei kunnon iltaa ilman rakkautta♥!


lihoin vähän lisää :)



Toi taikina on vähän liianki helppo ja nopee!

Ja näihin kuviin päätän tän viikonlopun blogimerkinnän. :) Huomenna siivoan, LUPAAN, tai ainakin yritän luvata. Eräs lähtee huomenna Las Vegasiin, saan kaikkee kivaa♥! ..ehkä
ps, oon myös ehkä laihtunu, vaikka luulen että oon lihonu. Karkkilakko on ehkä auttanu, entäs herkkulakko?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?