sunnuntai 31. lokakuuta 2010

can you lie?

Mua väsyttää. :( Näytänki iha zombilta :( Oon taas saanu rahaa kaikkialta, mua pelottaa mihin käytän noi, ne katoo varmasti johonki...Tänäänki ostin Pyrdelille Daimkakun synttärilahjaks ku menin niille Reetan kans. :) (en osaa tehä sellasta hienoo linkkiä Reetan blogii ni en sit mainosta yhtää :(((() Ja mun Spotify on ihan kakka, sitäpaitsi mun netti katkeilee koska mulla on Spotify päällä!! =( Mutta nii, ollu tosi kiva viikonloppu! :)♥ Mut nii, jotta päästäis tän päivän aiheeseen: Keksin, että teen tälläsen 30 FAKTAA LOTTIKSESTA-postauksen ! Ni ainaki sit tiedätte mihin varautua, tai jotkut oppii jotai uutta musta? :D

1. Mulla on pakkomielle koulussa siihen, että tarjottimien pitää olla samalla kohalla. Siis kun meijän koulussa ne tarjottimet laitetaa kasaan ku ollaan syöty, ja jos siel yks tai kaks tarjotinta ei oo samassa pinossa vaa kulma vilkkuu ni mun on pakko laittaa ne kaikki suoraan, aina :(

2. Mä käytän miesten vaatteita :D Tai siis t-paitoja, ja huppareita. Pipot ja kengät on iha normijuttu! Mulla on varmaan enemmän miesten huppareita ja t-paitoja, ku naisten.

3. Mä oon aina myöhässä. Onneks kuljen bussilla kouluun, niin pakko olla ajoissa, kun busseja menee niiin huonosti! (Paitsi että myöhästyin torstainakin....) Mut jos mulle sanotaan että nähään kolmelta, niin oon aina muutaman minuutin myöhässä..

4. JA mä hukkaan kaiken!! XDXD Okei, tää ei oo hauskaa! Oon hukannu mun avaimet joskus, ei löytyny koskaan. Puhelimen kans, sitäkään ei löytyny. Toiset avaimet, ne löyty poliisiasemalta. Puhelimen unohdin bussiin. Nyt oon hukannu jotai arvoesineitä, ja kaikki monisteet ja kynät ja kumit ja pinnit ja kaikki mahdolliset. apua ;____;

5. Mä oon myös herkkä. Liian herkkä, itken aina kaikissa leffoissa missä tapahtuu jotai surullista, sit joskus itken ku kuulen jonku biisin (mut siinä kohtaa mun pitää valmiiks olla jo surullinen) ja jopa tvsarjoista itken, mm. CSI Miamin 8 tuotantokauden eka jakso?!?! :D

6. Ja mä tuijotan hiuksia, ihan liikaa. Tai siis kaikkien tuntemattomien. Tai siis en mä kato kenenkää hyvien kavereitten hiuksia sillee O__O Mut kaikki randomit ymsyms, sit aina arvostelen päässäni niitä :D

7. Ja en voi sietää tiskaamista kotona. Mut sit ku jollaki muulla on tiskiä, tiskaan mielelläni! (mm. Saritan, Hannan ja mösön+laurin kämpät!)

8. Oon myös liian suorasanainen...................................Tai siis sanon asiat niinku ne on, ja sit en aina tajua kuinka pahasti sanon. Sain eilenki pari ihmistä vihaseks. :( Se ei oikeesti oo kivaa, mä en vaan aina ajattele mitä sanon.

9. Ja tämän lisäks; mä suutun ite tosi helposti. Tää on vaikee yhtelö, oon iha hirvee ihminen.

10. Ja niinku aikasemminki tajusitte, kulutan iha hirveesti rahaa. Saan siis lapsilisäni itelleni kuukaudessa, ja se katoo ihan yhtäkkiä! Mun pitäis opetella käyttään rahaa, mut kappas vaan ku ei onnistu :( Nyt en ihan oikeesti edes tarvi vaatteita, mietin vaan mihin noi rahat menee....

11. Ja mä tuijotan. Yleensä kaikkia randomeita kaupungilla, se on kivaa. Katon vaa ihmisiä silmiin sillai että ne ei tajua mitä ajattelen. hehee.

12. Rakastan kynsilakkoja :( Mulla on niitä ihan liikaa, ja oon ostanu niit seppälän lakkoja ihan fiiliksissä, ja nyt tajusin et puolet niistä on ihan paskoja ja että Depend on paljon parempi ja nyt hävettää ku oon käyttäny 30 euroo niihi Seppälän lakkoihi... :D

13. Niin, tuijottamista lisää. Kattelen aina millaset housut ihmisillä on, ja millaset jalat. Mulla on hirvee jalkafetissi :D:D

14. Pureskelen kynän päitä...Varsinki jos oon stressaantunu tai mietin jotai tai no AINA. Tai en mä tiiä onkse pureskelua, mut aina kynän pää on mun suussa :( hyi.

15. Ja mä muokkaan kuviani, niinku huomaatte :D En voi laittaa yhtäkään kuvaa minnekkään, ilman että oon muokannu niitä ees jotenki. Edes VÄHÄN kontrastia tai väriä tai jotai o.o

16. Mä kiroilen ihan liikaa :( Yritän ny päästä eroon siitä, ku assarissa ei tietenkää saa kiroilla, tai osastolla yleensäkkää :D Oon jo jotenki päässy siitä pois ;)

17. Haluun vauvan. Anteeks mitä? Siis sellasen pienen, mut nii, tässä on sit se pulma että en haluu kasvattaa sitä enää siitä 3 vuotiaasta lähtie :D:D Tai no nyt mä ajattelen näi, älkää pitäkö mua iha hulluna.

18. Mulla on myös pakkomielle kattoo joka minuutti mun kännykkää. Painaa vaa nappia, kattoo onks tullu viestiä ja ehkä katon kelloo. Tämä tapahtuu siit about 2 minuutin välein.

19. Ja tää on ihan ihmeellinen piirre: Saatan yhtäkkiä tajuta et HEI HALUUN VIOLETIN HUPPARIN!! Sit tajuan, et wtf kaikilla muillakin on violetti huppari? o.o Näin kävi mm. Violetin värin kanssa, gladiaattorikorkkareitten kanssa, yms :D

20. Mä en myöskään oo yhtään kärsivällinen..Lisää hyviä piirteitä! Jos asiat ei mee niinku mä haluan, suutun ittelleni ja mun tekee mieli huutaa ja itkee ja riehua. Sit mä niinku turhaudun, tajuatteko? :D

21. Mä oon käytännön ihminen. Mulle on aina ollu vaikeeta kaikki kokeet ja realiti-aineet koulussa, mut oon ollu hyvä musiikissa ja käsityössä. :(

22. Pelkään ylikaiken pimeetä. Varsinki eilen ku tulin klo 00:00 tota mettäpolkua meille, hyi olin iha paniikissa. Sit jos rupeen juokseen, ni meen enemmän paniikkiin. That is not good.

23. Ja niin, kai mä kerron tänkin. Mä en osaa ees plus-laskuja :D Kyllä, nyt saa nauraa. Siis mulle on vaikeeta nää 76+81 tai vastaavaa. Oon iha hukas niittenkin kanssa.

24. Ja tohon pimeyteen liittyen, en uskalla kattoo mitääään kauhuleffoja. Pidettiin meillä kerran leffailtaa, ja porukka halus välttämättä kattoo kauhua. Mä selailin kännykkääni ku ne katto kauhuleffaa. Oli vähä turhautunu fiilis, jälleen.

25. Rakastan korkokenkiä. Tässä on vaa kaks ongelmaa, tai no oikeestaan kolme: 1, en osaa kävellä niillä! 2, mulla on sellaset vaivasenluut etten perjaattees sais kävellä niillä :D ja 3, mulla ei oo varaa niihi, tai sit en vaa viitti ostaa niin kalliilla :(

26. Puhun liikaa, niinku ootte varmaa huomannu. Se on just sellasta, et saatan vaa selittää ja selittää kaikkee ihan turhaa maasta taivaaseen ja toinen kattoo vieres sillee x_x ja mä vaan selitän! Opettelen myös hiljaisuutta, mutta vasta opettelen.

27. Oon myös liian sosiaalinen! Uskallan mennä puhuu kaikille randomeillekki :D Se on aika jännää joskus, mut sit jos oon tutustunu johonki mukavaan henkilöön ni rupeen sit sillekki selittää kaikkee BLAABLAABLAA ja apua. Taas mä teen sitä!

28. Niin no, tää ei oo kovin mielenkiintonen tieto. En haluu suomalaista miestä. :D Tää ei ehkä ollu uus juttu.....Tosiaa, kaikki ehkä lähti Tunisian matkasta jolla olin about 2-3 kuukautta sitten? Heinäkuun lopulla. En oikein tiiä haluunko sellasen tumman miehen, mut ei suomalaista. Tääki mielipide varmaa muuttuu viel, mut what ever :D

29. Niin ja tota, oon jopa keksiny mun lapsille nimet! William, Jasper ja Emily. Mut toisaalta en haluais kolmee lasta, eli Emily ja William. :D Apua, mitä mulle tapahtuu.

30. Tän kohalla mulla loppuu jo ideat :D Voi apua :Vihaan sukkien käyttämistä! Voisin olla vaan paljain varpain kesät talvet :( Ja vihaan nilkkasukkia, tykkään vaa näistä tosi matalista sukista! :(

JA JOS MEIDÄN REETTA ( http://chillinwithrt.blogspot.com/ ) LUKEE TÄN, NIIN MÄ HAASTAN SUT! RUPEEPPA SIT VÄÄNTÄÄN ITTESTÄS 30 TOTUUTTA! ;) jos et suostu, niin tarjoot mulle mäkkiruoan!

vähä siistiä jos joku jakso lukee tän kokoneen, kiittäen ♥lotsmo


2 kommenttia:

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?