sunnuntai 3. lokakuuta 2010

Boring day.

Turha päivä ollu tänää, niinku otsikostakin huomaa! Päätin sit tylsyyteeni ettiä erilaisia blogeja ja tajusin kuinka turha ja huono mun blogi on. :( Tästä syystä yritän ny vähän petrata!
Mun tän päivän haave oli laittaa hiukset hyvin, ja tässä tulos:
:D:D Oikeesti ne oli lopulta ponnarilla, mutta tossa näyttää tosi hyvältä! JA, MUN JUURIKASVU EI OIKEESTI OO NOIN TUMMA!! Tykkäsin vaa leikkiä kontrastilla. :(

Mun piti siis eilen lähtee Ideaparkkiin mutta en uskaltanu yksin lähtee bussiseikkailee ni jäinki vaa harrastelee ikkunaostoksia Tampereelle ja se koitui mun kohtaloks..

Löysin nimittäin tollasen söpön kauluspaidan joka näyttää ihan miesten paidalta ja aluks mun piti löytää tunika jota käyttää tissivyön kanssa ja öö sit kulu rahaa?

Eikä tässä vielä kaikki..

Löysin myös tollasen massahupparitakkipaidan joka oli ihan mielettömän söötti! Ja lähti sit mun mukaan myös. :)

Sitten tää tärkein osuus! Mä päätin lähtee kauppaan, ja näytin ihan siltä kuin olisin ryypänny viis päivää putkeen! Totuushan on se että eilen oli kyllä bailabaila yhellä kaverilla mutta mä olin kiltti ja no alcohol meiningillä!



Ja musta tuntuu myös siltä että kukaan mun kavereista ei suostuis lähtee mun kaa mihinkää ku näytin tolta. :D

Tossa kuvassa näkyy myös miltä mun hiukset näytti lopulta ;)

Urheilin siis kauppaan ja kun tulin kaupasta, ni mulle iski kauhee halu juoda jääkylmää vettä! Lopulta tein kaikkee ihan muuta kuin join sitä vettä.. :D

Noi jääpalamuotit on Ikeasta, ja ne oli ihan älyttömän halpoja! ja söpöjä. :)

Toi on mun lemppari kokis-lasi, ja kaikki muut meijän perheestä tykkää varastaa sen multa. :(

Ja tähän ihan loppuun, Dance vaan on ihan mahtava ohjelma! Mun lemppari on Jere, entäs teidän? ;)

Ja mun pitäis palauttaa kolme leffaa makuuniin huomenna, jotka vuokrasin annin kans, enkä oo ees kattonu sitä vikaa leffaa. :(

PS. löysin ihan mahtavan biisin, kiitos Dance!

http://www.youtube.com/watch?v=XuBJ0QQ4dak

4 kommenttia:

  1. Tää on kiva tää sun blogis! Mikset oo sanonu mitää nii oisin ruvennu lukee jo aikasemmi :D Torstaina nähää mulla on jo vaatekriisi xd ;)

    VastaaPoista
  2. hei kiitos! noku en mä oo koskaa uskaltanu ku oon ajatellu et kaikki on vaa sillee HYIHYIHYI. nii nähää, ota paljon vaatteita mukaa ni voit vaihdella niitä ;D

    VastaaPoista
  3. joo otan oikeesti! hei siistii sit ei tarvi tiekkö monena eri päivänä kuvata vaan muutetaan vaan paikkaa ja vaatteita nii presiis that's it ;) nice!

    VastaaPoista
  4. todellaki! ja kun kuitenkaan sun valokuvaussa ei näy se vaatekasa XD ja kykenisitkö mitenkää ottaa muistitikkua, ni voisin sit heittää ne kuvat sinne koska mun mikää s-posti,fb ja mese ei oo yhteistyökykyinen 300 kuvan lähettämiseen! 8)

    VastaaPoista

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?