keskiviikko 29. syyskuuta 2010

NCIS Los Angeles !

Mihin tää koulu on menossa, eilen 6 tuntia tietokoneella ja tänään tyylii pelkkää hiusteoriaa. Ihan tyhmää! Ja oon nii vihanen kaikista koulujutuista että aaargh! Mut onneks sain purettua kaiken antille. :)
Oon vähä hukassa tän blogin kans, mut tein ihan sikahienon amis vai lukio tekstin äikäntunnille! Mut se opettaja on niin tyhmä, se ei ees lukenu sitä ni en saa ees kunnon palautetta siitä. :(
Onneks huomenna päästää valokuvaa suvin kans, ni tulee sit kuvia koko blogin edestä :)

JA sain tänää mun kalliin takin ellokselta!!
ja sit jos ja kun mulle ostetaa viel uggit ni näytän ainaki ihan eskimolta! :)


Nyt kyllä keskityn kattoo mun lemppariohjelmaa ja huomenna lisäilen kaikkee jännää! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?