lauantai 25. syyskuuta 2010

look for the girl with a broken smile.

Lupasin ittelleni että tänne ei tuu sit yhtää turhaa merkintää, ja tää on jo kolmas? Meil oli koulus iha rentoo, projektijuttuja (joka saatii valmiiks!!) ja saatii meijän työpaidat !
Ite ostin pinkillä ja hopeella tekstillä, ne on ihan sikahienot! sopii mun silmälaseihin, kynsiin ja kenkiin;D kaikki on suunniteltu!

No, oltii sit illasta mun parhaan kaverin kans leffassa, käytii kattoo Vampires suck!

Mun mielipide siitä leffasta: Se oli perjaattees huono, tai siis ne jotkut kohat oli niin ennalta arvattavia, mut silti naurettii kaverin kans vedet silmis niille huonoille jutuille :D + se Edwardin näyttelijä oli komee !! Mut toi on just sellanen leffa, et sen voi kattoo vaan kerran.

Sit juostii bussii ja kerettii just nuortsii ja illasta lähettii viel yhelle kaverille lagaa :) lähettii sit sieltä kaverilta joskus ennen puoltayötä ja tässä vähä tuotoksia:D
etana päätti sit turvalliseen aikaan ylittää katua.. :D jäi sit lopulta joittenki jäppiksien mauton alle :(

Lupasin myös mun kaverille että tää kuva ei päädy mihinkää, mut tässä sitä ollaa.. :D



Päivän saldo: Särkee jalkoja kävelystä, varmaanki ainaki 30 kilsaa ! + Särkee alaselkää ja mahaa, ja mun koko selkä ja niskat on nii jumissa että korviaki särkee, mun kurkku on nii kipee että en pysty nieleen kunnolla ja mun sormii sattuu ku ollaa leikattu hiuksia :(
Vinkki! pari särkylääkettä naamaa ja nukkuu, eikä datailua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?