maanantai 27. syyskuuta 2010

Horrraatioooo!

Mulla olis niinku paljon kerrottavaa, mutku niitä on nii paljon että niitä on typerää kertoo sillee selittämällä, ni sit plussia ja miinukia!! (varmaa ensimmäinen ja viimenen kerta:D)

- Mua väsyttää
- en voi dataa ja kattoo tvtä samaan aikaan
- en löydä reinojen hintaa netistä
- mua ei kiinnosta ens jakso yhtää
- toivoisin että tää blogi olis kiva
- ihan oikeesti mitä ihmettä tapahtuu
- mopoautot on tyhmiä!!
- ulkona on kylmä

+ Isi tuo mulle amerikasta kaikkee hienoo♥
+ Odotan innolla jaksoo 3 ja 5, pelkkää amista!!
+ huomenna leivotaa kaikkee kivaa :)
+ tykkään mandariineista
+ nyt tvstä csi miami♥
+ näitä asioita olis miljoona lisää
+ mut en jaksa kirjottaa

miks en jaksa lisätä ees yhtä kuvaa mun hienosta irokeesistä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?