lauantai 25. syyskuuta 2010

Do you know how it feels like?

Meillä oli Annin kans suunnitelmissa matka Ikeaan, mut sit se vähän peruuntu Annin takia. No, ollaa täs venailtu 3 viikkoo että mennää, ni venataa sit toisekki ! :) Meijän piti sit mennä ostaa annille korkkarit Andiamosta, mut sit eksyttiinki johonki tosi kalliiseen kauppaan mistä anni löysi jälleenkerran "täydelliset, mahtavat, just mulle sopivat" korkkarit..ja niin no sitte ei ostettu kumpiakaan? :D

Kävin sit kattelee vähä väkivaltaa Tappara - Hifk pelissä, jee! JA Tappara voitti niukasti rankkareilla!! Mä vaan oon kipee, ni en okein jaksanu innostua mistää. :(

Hengattii sit nuortsis viel ilta ja oi vitsit tää ilta olis voinu olla _todella_ hyvä mut sit vähä suunnitelmat kusi:D ja sain tietää miltä tuntuu joutua paniikkii ku toinen kuristaa ja lopulta en saa henkee? x_x

Nyt juon mautonta ja liian kuumaa kaakaoo pöydän ääressä ja kynttilätunnelmissa ja dataan!♥ voisko paremmin mennä? :) Vois, sillä juon kaakaoo mun kurkkukipuun, ei auta yhtää ja mun edessä on kokis zeroo ja juustopalloja.... :(

Huomenna voisin ottaa vähä rennommin ja selvityä tän kipeyden yli..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?