torstai 23. syyskuuta 2010

all you need is hair.

apua! oon niiin hukassa tän kanssa. :D tää koko blogi on ihan ruma, ja mun kone ei suostu toimii niinku haluan! :( no ehkä mä vielä ehdin ja opin että miten tätä käytetää ;)
Meillä ei ollu tänää koulua koska opettajilla oli jotai juttuja, ni saatii sit vapaapäivä ja tehtävänä oli tehä harjotuspäälle lettejä pää täyteen! No, mä tossa sit väänsin _6_ tuntia jotai lettejä ton miespäähän :D sillä on ny otsasta niskaan 10 ranskanlettiä! aika komee. :) (opiskelen siis amiksessa parturi-kampaajaks :---))

mut eiks ookki hienot? =)


Luin myös Demiä, ja siel luki et jos värjää hiuksiaa ni kannattaa ennen värjäystä pestä syväpuhdistavalla, ni mä sit päätin testata että jos saisin näistä viel blondimmat jos vedän näihi eka syväpuhdistavan ja sit silvershampoota! Ja ette arvaakkaan paljon se shampoo vaahtos :D:D meille opetettii koulussa että shampoo pitää vaahdottaa mutta apua ei mulla koskaa oo vaahdottunu noin paljon :D Ja sen jälkeen mun hiukset olikin iha puuroo o.o ne tuntu ihan hirveeltä! No sit hoitoaine vaa päähä ja nyt oon päässy jo vähä kuivaan näitä. :)

Oon niiiin koukussa tähän sarjaan! Yritän viel ettiä kuivashampoota ja hiuslakkaa, vinkkejä? :P
Mut apua myöhästyn ihan just isoskoulutuksesta, onneks huomenna perjantai!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat

Follow this blog with bloglovin

Follow you think that its fashion?